Пісківська громада

Київська область, Бучанський район

Розпорядження №107-ОД «Про затвердження Положення про експертну комісію Пісківської селищної ради Бучанського району Київської області»

Кількість переглядів: 365
Скликання: Розпорядження голови
Сесія: Інше
Тип документу: Розпорядження
Дата: 09.08.2021
Номер документу: 107-ОД
Назва документу: Про затвердження Положення про експертну комісію Пісківської селищної ради Бучанського району Київської області
Прикріплені файли:
  1. Розпорядження №107 від 09.08.2021 р. (2.31 МБ)

                                          РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 09 серпня 2021 р.                                                                               № 107- ОД

 

 

Про затвердження Положення про експертну

комісію Пісківської селищної ради

Бучанського району Київської області

та її складу

 

          Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядку утворення  діяльності експертних комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007р.  № 1004, Типового положення  про архівний  підрозділ державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.02.2012р. № 232/5, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

  1. Затвердити Положення про експертну комісію Пісківської селищної ради Бучанського району Київської області згідно з додатком 1.

 

  1. Затвердити склад експертної комісії Пісківської селищної ради

Бучанського району Київської області згідно з додатком 2.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами (секретаря )виконкому ШАШЕНКО Віру

 

 

 

Селищний голова                                        Володимир ЛУЦКОВ

 

 

                                                                                               

 

 

 

 

 

Додаток1

                   до розпорядження Пісківського селищного голови

  від 09.08.2021р. № __ОД

 

ПОЛОЖЕННЯ
про експертну комісію Пісківської селищної ради

Бучанського району Київської області

 

       1. Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, Пісківська селищна рада

Бучанського району Київської області (далі - селищна рада)  утворює експертну комісію (далі - ЕК) для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися у діловодстві селищної ради, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії (далі - ЕПК) державного архіву Київської області та експертної комісії (далі – ЕК) архівного підрозділу районної державної адміністрації.

     2. ЕК є постійно діючим органом селищної ради.

  3. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативними актами, а також цим Положенням.

    4. До складу ЕК, який затверджується селищним головою, входять заступник селищного голови відповідно до розподілу обов’язків, керуюча справами, секретар ради, начальник відділу правового забезпечення, кадрової роботи та діловодства та працівники селищної ради, відповідальні за ведення діловодства та архіву селищної ради, керівники структурних підрозділів, виконавчих органів селищної ради, а також представники ЕК архівного підрозділу районної державної адміністрації (за згодою).

     Головою ЕК призначається заступник селищного, а секретарем - особа, відповідальна за архів.

    5. Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів та окремих працівників селищної ради рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.

   6. ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує селищний голова, і звітує перед ним про проведену роботу.

  7. Завданнями ЕК селищної ради є організація та проведення експертизи цінності документів, що утворилися у діловодстві селищної ради; розгляд питань про долучення до архівних документів спростування недостовірних відомостей про особу, що міститься в таких документах.

   8. ЕК селищної ради приймає рішення про:

  • схвалення і подання до ЕПК державного архіву Київської області, ЕК архівного підрозділу районної державної адміністрації проектів таких документів: описи справ постійного зберігання, внесені до Національного архівного фонду (далі - НАФ), описи справ з кадрових питань (особового складу), номенклатури справ, інструкції з діловодства, положення про служби діловодства, архівні підрозділи та ЕК, анотовані переліки унікальних документів НАФ, акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, акти про вилучення документів з НАФ; акти про невиправні пошкодження документів НАФ.
  • схвалення і подання до ЕПК державного архіву Київської області переліків проектів проблем (тем), науково-технічна документація яких підлягає внесенню до НАФ;
  • схвалення описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, актів про невиправні пошкодження документів тривалого(понад 10 років) зберігання та з кадрових питань (особового складу), переліків відомостей, що становлять службову інформацію, які складаються селищною радою.

      9. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:

  • контролювати дотримання структурними підрозділами виконавчого апарату селищної ради та окремими його працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, установлених вимог щодо розробки номенклатур справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;
  • вимагати від структурних підрозділів та окремих працівників селищної ради розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;
  • одержувати від структурних підрозділів та окремих працівників селищної ради відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів; 
  • визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та погоджувати їх з ЕПК  державного архіву Київської області;
  • заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів та окремих працівників селищної ради  про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів
  • запрошувати на засідання як консультантів та експертів працівників архівного відділу районної державної адміністрації;
  • інформувати керівництво селищної ради з питань, що входять до компетенції ЕК.

      10. Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.

     11. Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності - заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК селищним  головою  ради.

      12. У разі відмови селищного голови  ради затвердити протокол засідання ЕК її голова може звернутися зі скаргою до Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби.

 

 

 

 

                                                       

 

Додаток1

                     до розпорядження Пісківського селищного голови

  від 09.08.2021р. №107-ОД

 

 

 

СКЛАД

експертної комісії Пісківської селищної ради

Бучанського району Київської області

 

 

Голова комісії:

  • БАРЧАН Віктор Анатолієвич – заступник селищного голови 

 

  Заступник голови комісії:

  • ШАШЕНКО Віра Вікторівна – керуюча справами (секретар) виконавчого комітету

 

Секретар комісії:

  •  ЗНАК Галина Йосипівна – діловод відділу правового забезпечення, кадрової роботи та діловодства

 

Члени комісії:

 

  • ПАСТЕРНАК Ірина Володимирівна – секретар Пісківської селищної ради;

 

  • ФЕДІЄНКО Оксана Володимирівна – начальник відділу правового забезпечення, кадрової роботи та діловодства;

 

  • ШИЛЮК Олена Анатоліївна – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер;

 

  • ПОЛІЩУК Наталія Павлівна – завідувач Бородянського архівного сектору архівного відділу Бучанської РДА (за згодою)

 

 

 

Керуюча справами                                                 Віра ШАШЕНКО

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь