Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», розпорядження селищного голови від 25 лютого 2021 року № 28 – ОД, оголошується конкурс на заміщення вакантної посади Державного реєстратора Органу місцевого самоврядування виконавчого комітету ради Пісківської селищної об’єднаної територіальної громади.
Основні вимоги до кандидата:
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
- вільне володіння українською мовою
- знання Конституції України; Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України “Про державну службу”; Закону України “Про запобігання корупції”, "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", «Про захист персональних даних»
- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel).
Обов’язковою передумовою для прийняття на посаду є успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора перебували на посаді державного реєстратора в іншого суб'єкта державної реєстрації).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на ім’я голови конкурсної комісії заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; автобіографію; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;копію документа, який посвідчує особу;копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій місцевого самоврядування у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції». Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Пісківській селищній раді (у керуючого справами виконавчого комітету) за адресою: вул. Дачна, 66, смт Пісківка, Бородянського району, Київської області або за телефоном (04577)33053
Розпорядження №133 від 12.07.2021 р.