A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Пісківська громада
Київська область, Бородянський район

Ірпінське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області повідомляє

Петро Рева проінспектував роботу Білоцерківського відділення та відділення у м. Біла Церква

 

Сьогодні, 10 жовтня, заступник начальника управління – начальник юридичного відділу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Петро Рева в ході робочої поїздки до Білоцерківського району проінспектував роботу Білоцерківського відділення та відділення у м. Біла Церква.

Петро Рева ознайомився з умовами роботи працівників відділень, поспілкувався зі спеціалістами, що ведуть прийом потерпілих на виробництві від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, у тому числі із числа внутрішньо переміщених осіб, ознайомився з організацією роботи з прийому застрахованих осіб та потерпілих на виробництві шляхом створення віддалених робочих місць та проведення консультаційних днів в територіальних громадах.

Крім того, в ході робочої поїздки він взяв участь у виїзному семінарі облдержадміністрації «Про основні завдання та напрямки надання соціальних послуг населенню об’єднаних територіальних громад та поглиблення співпраці з управлінням соціального захисту населення», який відбувся в приміщенні Узинської об’єднаної територіальної громади на території Білоцерківського району.

Нагадаємо, що Білоцерківське відділення налагодило співпрацю з Узинською міською ОТГ з питань реалізації державної політики у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування. Станом на 09.10.2018 року на території Узинської міської об'єднаної територіальної громади налічується 949 страхувальників та 4179 застрахованих осіб. Білоцерківське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України здійснює щомісячні страхові виплати 23 потерпілим від нещасного випадку та членам родин загиблих на виробництві Узинської територіальної громади.

 

10.10.2018

Постраждалі учасники Революції Гідності мають право на отримання лікарняних у розмірі 100% заробітної плати

 

Особи, які отримали тілесні ушкодження (тяжкі, середньої тяжкості, легкі) під час участі у Революції Гідності, мають право на призначення їм допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними листками) від Фонду соціального страхування України у розмірі 100% середньої заробітної плати незалежно від тривалості страхового стажу. Відповідний Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо соціального захисту постраждалих учасників Революції Гідності та деяких інших осіб» від 22.05.2018 №2443-VIII набув чинності 25 липня цього року. Про це інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Відповідно до прийнятих змін за страховими випадками, які настали з 25.07.2018 року, допомога по тимчасовій непрацездатності постраждалим учасникам Революції Гідності виплачується у розмірі 100% середньої заробітної плати (доходу).

Також компенсація втраченого заробітку за період хвороби або травми фінансується Фондом у розмірі 100% середнього доходу для:

– застрахованих осіб, віднесених до 1–3 категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

– одного з батьків або особи, що їх замінює та доглядає хвору дитину віком до 14 років, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи;

– ветеранів війни та осіб, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

– осіб, віднесених до жертв нацистських переслідувань відповідно до Закону України «Про жертви нацистських переслідувань»;

– донорів, які мають право на пільгу, передбачену статтею 10 Закону України «Про донорство крові та її компонентів».

Окремо зазначимо, що допомога по тимчасовій втраті працездатності, пов’язаній з нещасними випадками на виробництві або професійними захворюваннями, фінансується Фондом у розмірі 100% середньої заробітної плати незалежно від страхового стажу.

Сума допомоги по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною або хворим членом сім’ї) в розрахунку на місяць не повинна перевищувати розміру максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, з якої сплачувалися страхові внески до Фонду.

У загальних випадках розмір допомоги по тимчасовій непрацездатності залежить від тривалості страхового стажу та складає 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років).

 

 

09.10.2018

Витрати на поховання по області склали 1,4 млн. гривень

 

Витрати на поховання станом на 1 жовтня 2018 року по Київській області склали 1,4 млн. грн., що на 328 тис. грн. більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

Збільшення витрат відбулося за рахунок збільшення кількості випадків (на 38 виплат) та зростання середнього розміру допомоги на поховання з 2200 грн. до 4100 гривень.

 

08.10.2018

 

Витрати по вагітності та пологах по Київській області склали понад 120 млн. гривень

Витрати по вагітності та пологах станом на 1 жовтня цього року склали 122 млн. гривень. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року вони збільшились на 19, 5 млн. грн. або на 16%. Збільшення відбулося за рахунок зростання середньоденної допомоги на 41,81 грн. (з 155,57 грн. до 197,38 грн.).

 

08.10.2018

Період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років включається до страхового стажу

 

Як повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, розмір матеріального забезпечення у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (компенсація втраченого заробітку за період перебування на лікарняному), що фінансується Фондом соціального страхування України, обчислюється, виходячи із тривалості страхового стажу застрахованої особи. Страховим стажем вважається період (строк), протягом якого особа підлягала страхуванню у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та за який щомісяця сплачено нею та роботодавцем або нею страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Виключення становлять період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, отримання виплат за окремими видами соціального страхування, крім пенсій усіх видів (за винятком пенсії по інвалідності), які включається до страхового стажу як період, за який сплачено страхові внески, виходячи з розміру мінімального страхового внеску.

Водночас, до страхового стажу за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності не зараховуються періоди навчання у вищому закладі освіти (у тому числі на підготовчих відділеннях), в аспірантурі, докторантурі і клінічній ординатурі з денною (очною) формою навчання.

Страховий стаж обчислюється за даними персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, а за періоди до його запровадження – у порядку та на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше.

Зазначимо, сума допомоги по тимчасовій втраті працездатності складає 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років, або за наявності пільг відповідно до законодавства).

05.10.2018
 

По Київській області витрати на допомогу по тимчасовій

непрацездатності склали понад 260 млн. гривень

Витрати на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності станом на 1 жовтня 2018 року становлять 261,1 млн. грн. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року витрати збільшились на 74.8 млн. грн. або 28,7%. Збільшення фактичних витрат відбулося за рахунок росту середньоденної допомоги на 52,55 грн. (з 164,21 грн. до 216,76 грн.). Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

Кількість днів, втрачених через тимчасову непрацездатність складає 1,2 млн. днів. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, кількість днів збільшилась на 70 тис. днів.
 

За III квартал цього року до відділень та управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області звернулося понад 700 осіб

У третьому кварталі 2018 року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулося 709 осіб. Із загальної кількості зареєстровано 60 письмових звернень та 649 - під час особистого прийому.

Більшість звернень стосується питань виплати по листах непрацездатності, надання допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання – 244 звернення, тобто 34,4% від загальної кількості. На другому місці питання лікування в санаторно-курортних закладах – 100 звернень, або 14,1%. На третьому місці – медичне обслуговування - 86 звернень, або 12,1%.

З початку року скарг на неправомірні дії працівників відділень до управління не надходило, проте надійшло 7 подяк працівникам.

З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян у робочих органах виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області проводяться особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівниками управління та відділень, їхніми заступниками та начальниками відділів.

Графіки прийому громадян керівництвом виконавчої дирекції Фонду та фахівцями обласного управління розміщено на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

В управлінні та відділеннях посилено контроль за своєчасним та об'єктивним розглядом звернень громадян. Налагоджено та регламентовано співпрацю з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.|
 

З початку року на Київщині витрати на всі види допомог склали 384,5 млн. гривень

За оперативними даними, витрати на всі види допомог (тимчасова непрацездатність, вагітність та пологи, поховання) по Київській області станом на 1 жовтня цього року склали 384,5 млн. грн., що на 94 млн. грн. або 24,6% більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

  • по тимчасовій непрацездатності - 261,1 млн. грн. (67,9%);
  • по вагітності та пологах - 122 млн. грн. (31,7%);
  • на поховання - 1,4 млн. грн. (0,4%).


01.10.2018
 

Набув чинності новий порядок фінансування страхувальників

Як повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, 1 жовтня набули чинності зміни у порядку фінансування Фондом соціального страхування України страхувальників (роботодавців) для надання ними застрахованим особам допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві. Зміни направлені та посилання соціального захисту працевлаштованих у частині пришвидшення термінів отримання ними матеріального забезпечення, а також оптимізацію та спрощення для роботодавців взаємодії з Фондом, мінімізацію перевірок і заміну санкцій на попередній контроль.

Основні нововведення, що вступили у дію відповідно до набуття чинності Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12:

Система попереднього контролю правильності нарахування виплат. Система впроваджується з метою реалізації нових підходів до обслуговування страхувальників, вдосконалення системи фінансування та упередження можливих помилок при визначенні розміру допомоги та страхових виплат. Робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо усунення недоліків ще до фінансування виплат. Це дозволить уникнути штрафів, які сьогодні можуть накладатись на роботодавця у разі виявлення неправомірного використання коштів ФССУ під час перевірок за фактом вже профінансованих заяв-розрахунків.

Нова форма заяви-розрахунку. Нова форма заяви-розрахунку об’єднала документи, на підставі яких здійснювалось фінансування страхувальників до реорганізації Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України. Оновлений документ розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, пільг постраждалих на ЧАЕС, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.

Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам. Система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам має на меті зменшити ризик можливих затримок при компенсації застрахованим особам втраченого заробітку за період хвороби (оплата за листками непрацездатності), виплаті допомоги по вагітності та пологах, здійсненні страхових виплат потерпілим на виробництві. Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за визначеною формою необхідно подати упродовж місяця з дня здійснення виплат матеріального забезпечення, окремих виплат потерпілим на виробництві.

Строки подачі заяви-розрахунку. Окрім раніше затверджених термінів розгляду документів для призначення матеріального забезпечення комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства, з 01 жовтня також передбачено подачу страхувальником (роботодавцем) заяви-розрахунку упродовж 5 робочих днів від дати затвердження протоколу засідання комісії (рішення уповноваженого).

Можливість подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітів у електронному вигляді. Раніше реалізована можливість подачі звіту Ф4-ФСС з ТВП у електронному вигляді із застосування електронного цифрового підпису, з 01 жовтня доступна також для подачі заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам. Нововведення має на мені зменшити навантаження на роботодавців, спростити та пришвидшити фінансування матеріального забезпечення. Для цього страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.
 

Заява-розрахунок для виплати матеріального забезпечення має бути подана роботодавцем упродовж 5 робочих днів

 

З 1 жовтня 2018 року передбачено подачу страхувальником (роботодавцем) заяви-розрахунку упродовж 5 робочих днів від дати затвердження протоколу засідання комісії із соціального страхування підприємства (рішення уповноваженого) щодо призначення матеріального забезпечення. Про це повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Відповідне положення затверджено постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 №12 «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ».

«Комісія також має затверджені строки, у які вона повинна розглянути документи, що надійшли від працівника, для призначення йому матеріального забезпечення. Для допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах – це 10 днів з моменту надходження. Для допомоги на поховання строк призначення – не пізніше дня, що настає за днем звернення. Терміни встановлені з метою пришвидшити строки виплати допомог застрахованим особам, забезпечити їх соціальний захист. І одночасно роботодавцям надається можливість подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді, тобто процес не лише пришвидшується для працівників, але й спрощується для страхувальників», – говорить директор департаменту страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції Фонду Світлана Зарубіна.

Зазначимо, комісія (уповноважений) із соціального страхування здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення, приймає рішення про відмову в його призначенні, про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково), розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг.

Нагадаємо, заява-розрахунок для надання допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України з 1 жовтня 2018 року може бути подана страхувальником (роботодавцем) у електронному вигляді. Для цього страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.
27/09/18

З 1 жовтня набуває чинності нова форма заяви-розрахунку для фінансування лікарняних

За рішенням правління Фонду соціального страхування України з 1 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ. Відповідний Порядок фінансування страхувальників було затверджено постановою правління Фонду від 19.07.2018 №12. Про це повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Оновлений документ розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, пільг постраждалих на ЧАЕС, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.

Форму заяви-розрахунку розширено для реалізації попереднього контролю правильності нарахування сум матеріального забезпечення. Такий превентивний підхід дозволить відійти від практики перевірок роботодавців за фактом уже профінансованих виплат.

Робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснюватиме перевірку наведеної в ній інформації, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.

У разі потреби, може здійснюватися обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку. При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

Заява-розрахунок подається роботодавцем для надання працівникам таких видів матеріального забезпечення:

– допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною);

– допомога по вагітності та пологах;

– допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві);

– допомога по тимчасовій непрацездатності, яка настала внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання;

– виплата при тимчасовому переведенні потерпілого на легшу, нижчеоплачувану роботу;

– відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг.

Як зазначалось, 01 жовтня вступає у дію можливість подання заяви-розрахунку в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису. Для подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітності по використанню коштів Фонду у електронному вигляді, страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.

 

26.09.2018
Г. Галиць: Реабілітація застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм – пріоритетний напрямок відновлення працездатності

Реабілітація застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм – пріоритетний напрямок відновлення працездатності. На цьому наголосив начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Георгій Галиць під час апаратної наради 24 вересня за участі керівників структурних підрозділів.

За його словами, вже 8 місяців управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області та його відділення працюють за реформованим механізмом щодо забезпечення застрахованих осіб та членів їх сімей реабілітаційним лікуванням після перенесених захворювань і травм. Аналіз результатів діяльності фахівців з медичної реабілітації відділень обласного управління щодо направлення хворих на відновлювальне лікування показав, що за цей період укладено 341 договір на реабілітаційне лікування між застрахованою особою, відділенням управління та санаторно-курортним закладом. При цьому, реабілітаційним лікуванням забезпечено 311 застрахованих осіб та 30 дітей в супроводі дорослих.

З початку року до реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів направлені застраховані особи за наступними профілями лікування: нейрореабілітація – 37 осіб, м’язово-скелетна реабілітація – 60 осіб, кардіо - пульмонарна реабілітація – 182 особи, інша (соматична) реабілітація – 19 осіб, реабілітація при порушенні перебігу вагітності: ускладнена вагітність – 42 особи, реабілітація після оперативних втручань на органах зору - 1 особа.

«Це стало можливим завдяки співпраці посадових осіб районних (міських) відділень обласного управління з лікарсько-консультативними комісіями закладів охорони здоров’я Київщини, - підсумував Георгій Галиць. - Найкращі показники взаємодії за результатами 8 місяців відмічаються у Броварському, Фастівському та Києво-Святошинському районах».

 

 

 

 

   "Гаряча телефонна лінія" Фонду

                0-800-50-18-92

 

 

У Фонді соціального страхування України працює «гаряча телефонна лінія»  за номером

0-800-50-18-92.

 

Телефонні дзвінки в межах України безкоштовні.

 

«Гаряча телефонна лінія» управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області

0-800-50-77-09

 


 

Реабілітаційне лікування за кошти Фонду пройшли 359 застрахованих осіб та членів їх сімей

З початку 2018 року на Київщині медичною реабілітацією на базі санаторно-курортних закладів за рахунок коштів Фонду соціального страхування України було забезпечено                 359 застрахованих осіб та членів їх сімей.

14:17 29.08.2018

Страховими експертами Фонду виявлено понад 30 тис. порушень законодавства про охорону праці

Як повідомила прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, відповідно до даних І півріччя 2018 року страховими експертами з охорони праці Фонду соціального страхування України у ході проведення перевірок виявлено 31 374 порушення законодавства про охорону праці. За даними фактами внесено 4 450 подань роботодавцям і 10 подань до органів Державної служби України щодо застосування адміністративних стягнень або притягнення до відповідальності посадових осіб, які допустили порушення.

14:16 29.08.2018

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь