Увага! Актуальна вакансія адміністратора ЦНАП!
Виконавчий комітет Пісківської селищної ради Бучанського району Київської області запрошує на роботу без проведення конкурсу у зв'язку з воєнним станом
АДМІНІСТРАТОРА Центру Надання Адміністративних Послуг
Основні завдання адміністратора:
- забезпечувати консультування суб’єктів звернень, надавати інформацію щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- здійснювати прийом від суб’єктів звернень документів, їх реєстрацію, формування вхідного пакету документів та його подання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;
- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;
- забезпечувати інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги;
- видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг;
- видача довідок громадянам підвідомчої території Пісківської селищної ради;
- реєструвати, вносити інформацію в систему про суб’єкта звернення та формувати адміністративну справу;
- здійснювати моніторинг надання адміністративних послуг, готувати статистичні звіти та аналітичну інформацію керівнику ЦНАП;
- надавати консультації в телефонному режимі та через Інтернет;
- забезпечувати ведення та супроводження програмного забезпечення електронного документообігу ЦНАП;
- забезпечення ведення інформаційних систем та реєстрів;
- забезпечувати здійснення делегованих повноважень з державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті та зберігання, ведення обліку та контролю використання бланків свідоцтв;
- взаємодіяти з суб’єктами надання адміністративних послуг, а також підприємствами, установами, організаціями з питань, що належать до його компетенції;
- одержувати інформацію, розпорядження, рішення, листи, доручення інші документи, що відносяться до діяльності ЦНАП, від керівника ЦНАП та керівництва громади;
- розглядати та надавати відповіді на заяви суб’єктів звернень
Що ми очікуємо від вас:
- вища освіта не нижче ступеня бакалавра
- вільне володіння державною мовою
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року (бажано)
- уміння коректно спілкуватися з відвідувачами для надання якісних полуг та зміцнення авторитету служби в органах місцевого самоврядування
- навички роботи з великим об’ємом інформації, уміння толерантно, просто і дохідливо пояснювати складні теми
- здатність доброзичливо мінімізувати негативні наслідки конфліктних ситуацій
- готовність підвищення професійної діяльності
- вільне володіння ПК
Професійно важливі якості: висока стресостійкість, хороший рівень уваги, гнучкість мислення, хороша пам'ять, емоційна стійкість, доброзичливість, організованість, відповідальність, самостійність, неупередженість та справедливість, доброчесність та дисциплінованість.
Ми пропонуємо:
- цікава робота та офіційне працевлаштування;
- гарантії, передбачені ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування»;
- нормований робочий день та тиждень;
- вчасна виплата заробітної плати двічі на місяць.
Місце роботи: адміністративне приміщення ЦНАП по вулиці Шкільна в селищі Пісківка, Бучанського району, Київської області
Якщо вас зацікавила дана вакансія, то надсилайте резюме на електронну пошту inbox@piskivska-gromada.gov.ua з поміткою в темі допису "РЕЗЮМЕ ЦНАП" або можете особисто звернутися до спеціаліста з кадрового забезпечення Виконавчого комітету Пісківської селищної ради за адресою : селище Пісківка Бучанського району Київської області вул. Дачна, 66 у робочий час.
Довідки за телефоном +38(04577)33222.
Чекаємо саме на вас!
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)