Державна мова у сфері обслуговування споживачів
Дата: 22.01.2021 13:23
Кількість переглядів: 419
Із 16 січня 2021 року набрала чинності норма Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» – а саме про обов‘язковість використання державної мови в сфері обслуговування. Про це говорить стаття 30 Закону.
Це означає, що:
- Всі підприємства, установи, організації (магазини, інтернет-магазини, салони, торгівельні центри, ремонтні майстерні тощо) мають першочергово обслуговувати та надавати всю інформацію державною мовою.
- Виробники (виконавці, продавці) в Україні всіх форм власності надають споживачам інформацію про вироби (товари), роботи чи послуги державною мовою.
- У разі якщо крім державної інформація про товари та послуги надається також іншими мовами, обсяг інформації про товари та послуги державною мовою не може бути меншими за обов’язковий обсяг інформації згідно з вимогами, встановленими Законом України “Про захист прав споживачів”.
- В інформації про вироби (товари), роботи чи послуги, наданій державною мовою, допускається використання слів, скорочень, абревіатур та позначень англійською мовою та/або з використанням літер латинського та/або грецького алфавітів.
- Лише на прохання клієнта можна використовувати інші мови прийнятні для сторін.
- Інформація державною мовою може дублюватися іншими мовами.