Порушення гарантованих стандартів якості надання послуг операторами системи розподілу
На вихідних у нашій громаді відбулося аварійне відключення електропостачання у приватному секторі по вулицях Лісній і Набережній. Депутати цього округу, селищний голова і його заступник всі вихідні намагалися вирішити це питання доступними їм засобами. Мешканці громади, що залишились у мороз без електропостачання били у всі дзвони і їх можна зрозуміти. Прикро, що працівники ДТЕК Київські Регіональні Мережі не відреагували належним чином. Працівники колл-центру не володіли інформацією про час відновлення електропостачання. З альтернативних джерел повідомили, що працює одна бригада на весь район і раніше Бородянки в Пісківку ніхто не приїде.
Деякі місцеві жителі навіть звернулися з цього приводу до народного депутата, яка звинуватила на своїй особистій сторінці у соціальній мережі місцеву владу у бездіяльності та повідомила про те, що оперативно вирішила питання скориставшись так званим «телефонним правом». Насправді ж, на момент її "звіту" електропостачання так і не було відновлено. Аварійна бригада прибула надвечір 21 лютого, електропостачання було відновлено лише о 18.00.
Найприкріше у цій історії те, що замість прогнозованої заміни трансформатора були замінені лише запобіжники, які згоріли через стрибок напруги у мережі. Відновлювальні роботи зайняли приблизно 20 хв., а люди більше доби сиділи без електропостачання у мороз. Так не має бути.
Відповідно до гарантованих стандартів якості надання послуг операторами системи розподілу, затверджених Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсації споживачам за їх недотримання», відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні має відбутися за 24 години, у нашому випадку відновлення відбулося за 31 годину.
Враховуючи викладене, кожен постраждалий має право на компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР, так як відновлення електропостачання відбулося з порушенням стандарту .
Додаємо зразок заяви про надання такої компенсації за посиланням разом з інструкцією щодо її заповнення, також зразок заяви є у депутата виборчого округу №1 Блонського В.Ф.
Рекомендуємо витратити пів години щоб написати і відправити заяву, адже ніхто крім споживачів послуг цього не має права робити. Справа не лише в отриманні компенсації, а й у попередженні подібних ситуацій у майбутньому та виявленню винних у недбальстві осіб.
https://rada.info/upload/users_files/04359962/42e76805259064a8a1160ca7849a2d18.docx