Пісківська громада

Київська область, Бучанський район

Порушення гарантованих стандартів якості надання послуг операторами системи розподілу

Дата: 22.02.2021 15:20
Кількість переглядів: 1001

Фото без опису

На вихідних у нашій громаді відбулося аварійне відключення електропостачання у приватному секторі по вулицях Лісній і Набережній. Депутати цього округу, селищний голова і його заступник всі вихідні намагалися вирішити це питання доступними їм засобами. Мешканці громади, що залишились у мороз без електропостачання били у всі дзвони і їх можна зрозуміти. Прикро, що працівники ДТЕК Київські Регіональні Мережі не відреагували належним чином. Працівники колл-центру не володіли інформацією про час відновлення електропостачання. З альтернативних джерел повідомили, що працює одна бригада на весь район і раніше Бородянки в Пісківку ніхто не приїде.

Деякі місцеві жителі навіть звернулися з цього приводу до народного депутата, яка звинуватила на своїй особистій сторінці у соціальній мережі місцеву владу у бездіяльності та повідомила про те, що оперативно вирішила  питання скориставшись так званим «телефонним правом». Насправді ж, на момент її "звіту" електропостачання так і не було відновлено. Аварійна бригада прибула надвечір 21 лютого, електропостачання було відновлено лише о 18.00.

Найприкріше у цій історії  те, що замість прогнозованої заміни трансформатора були замінені лише запобіжники, які згоріли через стрибок напруги у мережі. Відновлювальні роботи зайняли приблизно 20 хв., а люди більше доби сиділи без електропостачання у мороз. Так не має бути.

Відповідно до гарантованих стандартів якості надання послуг операторами системи розподілу, затверджених  Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсації споживачам за їх недотримання»,  відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні має відбутися за 24 години, у нашому випадку відновлення відбулося за 31 годину.

Враховуючи викладене, кожен постраждалий має право на  компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР, так як відновлення електропостачання відбулося з порушенням  стандарту .

Додаємо зразок заяви про надання такої компенсації за посиланням разом з інструкцією щодо її заповнення, також зразок заяви є у депутата  виборчого округу №1 Блонського В.Ф.

Рекомендуємо  витратити пів години щоб написати і відправити заяву, адже ніхто крім споживачів послуг цього не має права робити. Справа не лише в отриманні компенсації, а й у попередженні подібних ситуацій у майбутньому та виявленню винних у недбальстві осіб.

https://rada.info/upload/users_files/04359962/42e76805259064a8a1160ca7849a2d18.docx


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь