Пісківська громада

Київська область, Бучанський район

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора

Дата: 12.07.2021 18:37
Кількість переглядів: 848

Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», розпорядження селищного голови від 25 лютого 2021 року № 28 – ОД, оголошується конкурс на заміщення вакантної посади Державного реєстратора Органу місцевого самоврядування виконавчого комітету ради Пісківської селищної об’єднаної територіальної громади.

Основні вимоги до кандидата:

  • вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
  • вільне володіння українською мовою
  • знання Конституції України; Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу  в органах місцевого самоврядування», Закону України “Про державну службу”; Закону України “Про запобігання корупції”, "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних  осіб  - підприємців", «Про захист персональних даних»
  • стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
  • вміння використовувати  комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (WordExcel).

Обов’язковою передумовою для прийняття на посаду є успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора перебували на посаді державного реєстратора в іншого суб'єкта державної реєстрації).

 

      Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на ім’я голови конкурсної комісії заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; автобіографію; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;копію документа, який посвідчує особу;копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій  місцевого самоврядування у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання  корупції».  Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).

      Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу.

       Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати  в Пісківській селищній раді (у керуючого справами виконавчого комітету) за адресою: вул. Дачна, 66, смт Пісківка, Бородянського району, Київської області або за телефоном (04577)33053

Розпорядження №133 від 12.07.2021 р.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь