Пісківська громада

Київська область, Бучанський район

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Пісківської селищної ради  «Про коригування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, що надаються ЖКП «Пісківське»

Дата: 21.07.2021 16:01
Кількість переглядів: 16

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення виконавчого комітету Пісківської селищної ради  «Про коригування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, що надаються ЖКП «Пісківське»

 

Опис проблеми

        З метою забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення підприємством, у відповідності з Порядком формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженим Постановою Кабінетів Міністру України від 01 червня 2011 року № 869  проведено розрахунок тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.

       Формування тарифів здійснено відповідно до розрахунку тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення житлово-комунального підприємства «Пісківське».

       Внесено зміни до окремих статтей витрат, з причин, які не залежать від підприємства, зокрема підвищення цін на електричну енергію, збільшення розміру  мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму.

       При існуючому тарифі підприємство відчуває нестачу власних обігових коштів, що негативно впливає на підготовку виробництва, сплату податків, викликає порушення щодо умов виконання колективного договору.

       Тому на розгляд громадськості селища виносимо  рішення по встановленню скоригуваних тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення. Лише завдяки підвищенню тарифів можливе подальше надання послуг.

 

Тарифи на послуги

При затверджені розрахункових тарифів,  житлово-комунальне підприємство «Пісківське» зможе стабільно функціонувати та надавати якісні послуги.

 

Цілі   регулювання

     Прийняття даного рішення має на меті привести тарифи на послуги у відповідність, що забезпечить:

  • стабільність надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення;
  • якість послуг:
  • утримання у належному стані засобів виробництва;
  • беззбиткову діяльність підприємства.

 

Механізм регулювання

Шляхом застосування тарифів, які передбачені у запропонованому розрахунку, підприємство буде отримувати достатню суму надходжень для забезпечення своєчасної сплати  енергоносіїв, утримання мереж та виплати заробітної плати, своєчасного та повного внесення підприємством платежів до бюджету, внесків до обов’язкових фондів та недопущення заборгованості із заробітної плати.

 

Рішення про коригування тарифів на  централізоване водопостачання та водовідведення буде єдиним документом, відповідно до якого споживачам послуг  буде проводитись нарахування  плати за послуги водопостачання та водовідведення.

 

Альтернатива

Затвердження тарифів на запропонованому рівні для бюджетних установ та інших споживачів та часткове підвищення для населення.

Ця альтернатива забезпечить вирішення проблеми, тому запропоноване рішення є найбільш збалансованим. Прийняття запропонованого регуляторного акту забезпечить вирішення проблем. Даний проект відповідає принципам державної регуляторної політики.

Надання житлово-комунальному підприємству «Пісківське» дотацій із  селищного бюджету  в повному обсязі на покриття різниці від неповного відшкодування економічно-обґрунтованих витрат.

 

Вигоди та витрати

 1. Сфера інтересів підприємства

Вигоди:

- надання послуг належної якості;

- відновлення основних засобів;

- стабільна робота підприємства.

2. Сфера інтересів споживачів

Вигоди:

- отримання  послуг водопостачання  на належному рівні.

Витрати:

- збільшення витрат на оплату послуг.

 

Обґрунтування можливості досягнення цілей

Проект рішення передбачає встановлення тарифів на водопостачання та водовідведення шляхом корегування на величину зростання мінімальної заробітної плати та росту цін на енергоносії.

На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути такі зовнішні фактори, як значні темпи інфляції, зміни в чинному законодавстві.

Можливість досягнення цілей є цілком реальною у зв'язку з тим, що метою прийняття зазначеного рішення є цілеспрямоване вирішення проблем.

 

Строк дії регуляторного акту

Термін дії даного регуляторного акта буде залежати від змін в законодавстві та економічного стану підприємства,  електроенергії,  та ін., тому що чинним законодавством не передбачено термін дії законодавчих актів, відповідно до яких вводиться державне регулювання тарифів на зазначені послуги.
 

 

Заходи з відстеження результативності регуляторного акта


Для відстеження результативності регуляторного акту здійснюється базове та повторне відстеження. Базове відстеження здійснюється не пізніше ніж через 6 місяців з дня набрання чинності регуляторним актом. Враховуючи те, що для визначення значень показників результативності регуляторного акту використовуються виключно статистичні дані, повторне відстеження здійснюватиметься через рік з дня набрання ним чинності.
Для отримання узагальнених показників будуть використовуватись дані, одержані  від ЖКП "Пісківське".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Щодо розробки програми індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» на 2019-2023 роки в Пісківській селищній ОТГ

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь