Пісківська громада

Київська область, Бучанський район

ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ПИТАННЯ ЩОДО ОДНОРАЗОВОЇ БЕЗВІДСОТКОВОЇ ПОВОРОТНОЇ ДОПОМОГИ НА ВІДКРИТТЯ ВЛАСНОЇ СПРАВИ

Дата: 06.03.2023 10:26
Кількість переглядів: 161

Фото без опису

Із 1 січня 2023 року поновлено дію програми “Рука допомоги” для організації підприємницької діяльності. Міністерство соціальної політики України відповідає на найпоширеніші питання щодо отримання допомоги. 

 Хто має право на допомогу?

Отримати фінансову допомогу може непрацююча працездатна особа з числа членів малозабезпеченої сім’ї, яка зареєстрована в центрі зайнятості як безробітна.

 Який розмір фінансової допомоги?

Розмір такої допомоги становить 15 розмірів мінімальної заробітної плати, у 2023 р. це – 100,5 тис. грн

 Куди і які  документи необхідно подати?

Людина, яка виявила бажання розпочати підприємницьку діяльність і отримати для цього фінансову допомогу, подає до центру зайнятості:

  • заяву про надання фінансової допомоги
  • бізнес-план (розробляється самостійно або у процесі професійного навчання в центрі зайнятості)
  • довідку про несудимість.

Для підтвердження даних про наявність (відсутність) обтяжень рухомого та нерухомого майна (до забезпечення технічної можливості отримання відомостей з Державних реєстрів) подаються витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 Який механізм розгляду заяви та документів?

Центр зайнятості готує документи та подає їх на розгляд комісії з питань надання допомоги на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї.

Після засідання комісії центр зайнятості надсилає письмове повідомлення про прийняте рішення.

Якщо рішення – позитивне, особа має створити юридичну особу чи зареєструватися як фізична особа-підприємець протягом 30 календарних днів з дати отримання повідомлення про прийняте рішення.

Між міжрегіональним/регіональним центром зайнятості, центром зайнятості та особою, яка виявила бажання провадити підприємницьку діяльність, укладається угода про надання фінансової допомоги.

Для отримання допомоги на закупівлю обладнання і матеріалів людина подає до центру зайнятості рахунок-фактуру (рахунок, квитанцію, накладну тощо) та договір, укладений з постачальником (продавцем) обладнання і матеріалів.

На підставі зазначених документів міжрегіональний/регіональний центр зайнятості перераховує кошти для закупівлі обладнання та матеріалів на розрахунковий рахунок постачальника (продавця).

Фінансова допомога має безготівковий характер.

 Який порядок повернення допомоги?

Фінансова допомога може бути повернена:

  • Або однією сумою протягом 30 календарних днів після закінчення трирічного строку з дати її отримання;
  • Або достроково, частинами відповідно до графіка, погодженого центром зайнятості.

Важливо: сума фінансової допомоги, що повертається, зменшується на суму сплачених податків, зборів і ЄСВ.

Фінансова допомога не повертається, якщо особою:

  • сплачено податки, збори (обов’язкові платежі) і ЄСВ в сумі, що перевищує суму наданої фінансової допомоги;
  • у перший рік працевлаштовано за направленням центру зайнятості не менше двох непрацюючих працездатних осіб із числа членів малозабезпечених сімей строком не менше, ніж на два роки.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь