Пісківська громада

Київська область, Бучанський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Вивіз будівельного сміття.

Дата: 21.03.2023 16:46
Кількість переглядів: 122

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Пісіківської селищної ради; вул. Дачна, 66,смт. Пісківка, Київська область, 07820; код за ЄДРПОУ — 41177899; категорія замовника — орган місцевого самоврядування.

 

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Надання послуга із організації вилучення, збирання, сортування та подальшої утилізації відходів, що утворилися внаслідок бойових дій, код ДК 021-2015:  90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 

 

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-21-005254-a

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування.

 

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно рішення 36 сесії Пісківської селищної ради VШ скликання  від 08.03.2023 року №1/36 –VШ «Про внесення змін до  бюджету Пісківської селищної територіальної громади на 2023 рік».

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 87 750,00 грн з ПДВ.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Визначено відповідно до Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України  18.02.2020  № 275 (далі — Методика).

Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: Розрахунок очікуваної вартості  на підставі метода порівняння ринкових цін.

Відповідно до Методики:

Цод = (Ц1 + … + Цк)/Кде

 

Цод – очікувана ціна за одиницю товару;

Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації;

К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації.

 

Всього направлено запитів на надання комерційних пропозицій на послугу – 4 шт;

Всього отримано відповідей на лист – 2 шт ( Vtorma Utilisacia, ПП «Обухівміськвторресурс»).

Всі запити були направлені на ліцензовані підприємства, які можуть збирати та утилізувати відходи, які  містять домішки азбесту та пластику.

Оскільки послуга із організації вилучення, збирання, сортування та подальшої утилізації відходів, що утворилися внаслідок бойових дій не є послугою, інформація по якій присутня у вільному доступі у відкритих джерелах інформації та прораховується індивідуально (залежить від кількості необхідних відходів для утилізації, відстані від полігону до пункту збирання відходів тощо), то уповноваженою особою прийнято рішення розрахувати очікувану ціну за двома наданими ціновими пропозиціями 

 

Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь