Інформація про виконання бюджету Пісківської селищної територіальної громади за січень 2025 року
Інформація про виконання бюджету Пісківської селищної територіальної громади за січень 2025 року
Виконання бюджету селищної територіальної громади у 2025 році відбувається в умовах воєнного стану та необхідності забезпечення стабільного функціонування бюджетної системи.
У 2025 році заплановано отримати доходів на суму 97 728,0 тисяч гривень, у тому числі:
власні доходи загального фонду – 63 390,7 тисяч гривень;
власні доходи спеціального фонду - 122,5 тисяч гривень;
трансферти з державного бюджету – 33 468,2 тисяч гривень;
трансферти з місцевих бюджетів – 1 746,6 тисяч гривень.
За січень 2025 року в цілому власні доходи бюджету селищної територіальної громади склали 6 289,1 тисяч гривень.
До загального фонду бюджету селищної територіальної громади надійшло власних доходів у сумі 6 219,2 тисяч гривень, що становить 118,8 % до затвердженого ( з урахуванням змін) плану звітного періоду або додатково отримано 983,3 тисяч гривень.
Забезпечено виконання по 20-ти з 27-ми запланованих на цей період джерелах надходжень. У порівнянні до аналогічного періоду 2024 року доходи збільшилися на 1 683,4 тисяч гривень(+35,0%).
У доходах загального фонду найбільша частка належить податку на доходи фізичних осіб, його надходження склали 3 474,4 тисяч гривень або 55,9% від загальної суми надходжень. У порівнянні з 2024 роком його надходження зросли на 714,7 тисяч гривень або на 25,9%.
Надходження ресурсних платежів (рентна плата за використання лісових ресурсів та надр ) становлять 6,6 тисяч гривень або 0,1 % від загальної суми доходів. Ще 293,3 тисяч гривень, а це 4,7% від загального обсягу, бюджет селищної територіальної громади отримав від надходження земельного податку та 1 607,4 тисяч гривень, а це 25,8% від загального обсягу від надходження єдиного податку.
Крім цього, до бюджету селищної територіальної громади надійшов акцизний податок у сумі 658,2 тисяч гривень, що становить 10,6 відсотків від загальної суми доходів бюджету селищної територіальної громади.
До спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади надійшло 69,9 тисяч гривень. У структурі доходів спеціального фонду 100% становлять власні надходження бюджетних установ.
Трансферти з державного бюджету.
До доходів бюджету селищної територіальної громади за звітний період зараховано 4 526,3 тисяч гривень трансфертів з державного бюджету, з них: 1 дотація та 3 субвенції, зокрема:
додаткова дотація на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на де окупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської федерації – 2 544,3 тисяч гривень;
освітня субвенція – 1 775,2 тисяч гривень;
субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 18,8 тисяч гривень;
субвенція на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти – 188,0 тисяч гривень.
Трансферти з місцевих бюджетів.
З початку року до бюджету селищної територіальної громади зараховано трансфертів на загальну суму 166,1 тисяч гривень, зокрема:
дотація на утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 90,3 тисяч гривень;
субвенції освітнього напрямку – 75,8 тисяч гривень.
Видатки бюджету селищної територіальної громади на 2025 рік затверджено у сумі 98 629,9 тисяч гривень, з них по загальному фонду – 92 279,8 тисяч гривень, по спеціальному фонду – 6 350,1 тисяч гривень.
У 2024 році здійснення видатків забезпечується з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Уряду від 09 червня 2021 року № 590.
У цілому видатки бюджету селищної територіальної громади за січень 2025 року склали 6 296,5 тисяч гривень, що на 1 074,8 тисяч гривень більше ніж за цей період у минулому році, з них видатки загального фонду – 6 234,0 тисяч гривень , що на 1 047,1 тисяч гривень або на 20,2% більше аналогічного показника минулого року, видатки спеціального фонду – 62,5 тисяч гривень, що більше на 27,7 тисяч гривень або на 79,6% більше, ніж у відповідному періоді 2024 року.
На забезпечення діяльності бюджетних установ та на фінансування заходів видатки загального фонду склали 6 198,2 тисяч гривень. У поточному році з бюджету фінансується 4 головних розпорядників коштів, які в свою чергу спрямували кошти 21 закладу зі штатною чисельністю 412,11 штатних одиниць.
Найбільшу питому вагу, тобто 62,7% становлять видатки на утримання установ та проведення заходів по галузі «Освіта». На дану галузь спрямовано коштів у сумі 3 885,5 тисяч гривень, що на 399,0 тисяч гривень більше за аналогічний показник минулого року.
На видатки по окремих галузях спрямовано:
по галузі «Охорона здоров’я» – 349,6 тисяч гривень, що на 78,1 тисяч гривень більше ніж за відповідний період минулого року;
по галузі «Соціальний захист» - 309,7 тисяч гривень (збільшено на 179,5 тисяч гривень);
по галузі «Культура і мистецтво» - 146,6 тисяч гривень (збільшено на 75,0 тисяч гривень);
по галузі «Фізична культура і мистецтво» - 103,1 тисяч гривень (зменшено на 2,1 тисяч гривень);
по галузі «Державне управління» - 1 048,6 тисяч гривень (збільшено на 369,1 тисяч гривень).
За економічною суттю видатків загального фонду найбільше направлено на оплату праці з нарахуваннями – 5 350,5 тисяч гривень, або 86,3% від обсягу видатків загального фонду на утримання бюджетних установ та фінансування заходів. На оплату комунальних послуг і енергоносіїв витрачено 32,8 тисяч гривень (0,5%).
За січень 2025 року перераховано субвенції (загальний та спеціальний фонди) державному та місцевому бюджетам на суму 35,8 тисяч гривень.
З бюджету селищної територіальної громади фінансується 28 програми, які затверджені селищною радою. На виконання заходів вказаних програм спрямовано з початку року 1 163,4 тисяч гривень.
Окремо слід відмітити, що видатки, пов’язані з протидією збройній агресії росії та ліквідацію наслідків війни у 2025 році заплановані на суму 520,0 тисяч гривень. З початку року на цю мету спрямовано 24,7 тисяч гривень на ліквідацію наслідків військової агресії рф та відновлення пошкодженої інфраструктури.
Загалом у 2025 році забезпечується досягнення основних цілей бюджетної політики та фінансування пріоритетних статей видатків з огляду на умови воєнного часу.
Фінансовий відділ Пісківської селищної ради