Відстрочка від мобілізації через ЦНАП

Уряд ухвалив зміни до постанови від 16.05.2024 р. №560, які докорінно змінюють систему оформлення відстрочок. Головна мета — спростити процес і підвищити прозорість.
З 01 листопада 2025 року подати документи на відстрочку від мобілізації можна через ЦНАПи або мобільний застосунок Резерв+. ТЦК такі заяви приймати не будуть.
Важлива інформація для заявників
► Особисте звернення:
Заяву на відстрочку громадянин подає лише особисто. Представник (наприклад, родич чи юрист) подати її замість військовозобов’язаного не може!
► Обов’язкові умови:
Щоб подати заяву, у заявника має бути обов’язково зареєстрована електронна пошта!
Якщо заяву вже подавали (наприклад, подали через Резерв+, але плануєте подати і через ЦНАП) - людина не може подати нову заяву, попередня в процесі розгляду і треба чекати результат.
► Обмеження щодо категорій осіб:
ЦНАП не приймає документи на відстрочку від військовозобов’язаних, які належать до категорій: співробітники СБУ та інших розвідувальних органів; особи, передбачені пунктом 1 (бронювання) та підпунктами 16–23 частини 1 статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» (зокрема державні службовці, судді, дипломати, народні депутати тощо).
Окремо зазначаємо, особи які не стоять на обліку в ТЦК та ті, які вчасно не оновили дані про себе подати заяву через ЦНАП не зможуть.
► Відповідальність заявника:
За достовірність та актуальність поданих документів відповідає виключно заявник. Якщо документи застарілі або містять неточності, ЦНАП не несе відповідальності за можливу відмову у відстрочці.
►Хто ухвалює рішення:
ЦНАПи лише приймають документи і передають їх до ТЦК в електронній формі, рішення щодо надання відстрочки, як і раніше ухвалює ТЦК.
►Строк розгляду:
Орієнтовний термін опрацювання - 7-15 днів, у випадку позитивного результату - інформацію можна буде перевірити у «Резерв+» або дізнатися безпосередньо в ЦНАП, у випадку відмови - сповіщення надійде на електронну пошту та до ЦНАП.
Рекомендуємо, за можливості, скористатися застосунком «Резерв+». Процедура оформлення через ЦНАП і через «Резерв+» є ідентичною, тому онлайн-спосіб дозволить заощадити час і уникнути черг.
З переліком документів, які необхідно подати для кожної категорії осіб, які мають право на відстрочку можна ознайомитись за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/560-2024-%D0%BF#n361
Центр надання адміністративних послуг Пісківської селищної ради розпочне прийом заяв від такої категорії осіб з понеділка 03.11.2025 за умови вчасного доопрацювання відповідного програмного забезпечення.
Звертайтесь за адресою:
селище Пісківка, вул. Шкільна, 27 за наступним графіком прийому:
Понеділок, вівторок, середа: з 08:30 до 16:30 год.
П’ятниця: з 08:30 до 15:00 год.
тел. (04577) 5-78-03